Foodservice Lauwie (Deel 2)
*Met Lauwie? *
Hoi Lauwie, je spreekt met de planning. Hé luister we worden net gebeld door wooninstelling Zonlicht uit Terheijden en ze zeggen dat je wat hebt laten liggen.
Rij maar even terug en hervat dan maar even je route.
Ik goed balen natuurlijk want ja nu moest ik terug en dat kost tijd. En ik zou niet eens weten wat ik was vergeten maar goed ik keerde maar effe, ik was ook pas 10 minuten weg.
Dus 10 minuten verder reed ik het terrein weer op, parkeerde mijn truck en besloot maar weer richting het kantoortje te lopen en mezelf even te melden.
Mijn luier die ik juist hier had buit gemaakt had ik maar even in mijn tas verstopt.
* Klop klop *
Kom maar binnen? Riep een vriendelijke vrouwenstem en ik opende de deur. Een vrouw van middelbare leeftijd keek op van achter haar computer.
“ Kan iets voor je doen jongen? ” vraagt ze beleefd. “ Goedemiddag Mevrouw, ik was klaarblijkelijk iets vergeten ”? Vroeg ik
Dat klopt, zegt de Mevrouw. Je bent de lege container vergeten mee te nemen.
Nog voor ik wil zeggen ; laat je me daarvoor terug komen? Staat de vrouw op. Ze blijkt een kop groter dan mij en sowieso even breed zo niet breder.
Ze loop naar mij toe en pakt me bij mijn kin.
“ Wat doet u?” vraag ik super verbaasd.
Luister beste jongen, wij tellen altijd al onze voorraad en sinds jij hier vanmiddag bent geweest missen we iets.
* Ik schrik *
Ze loopt naar de deur en doet deze op slot.
Broek uit, nu! Zegt ze streng.
Natuurlijk doe ik dit niet maar voor ik echt ga protesteren zegt ze. *Stil* Broek uit zegt ze nogmaals. Ik weiger nog steeds maar ze loopt rustig naar mij toe en voor ik het weet heb ik hem al uit.
Nog voor ik iets kan zeggen tilt ze mij op en legt ze mij al staand over haar knie.
Ik krijg een inmens hard pak voor mijn blote billen. Ik krijs het uit en als ik aanstalte maak om in tranen uit te barsten slaat ze 3 x nog ontzettend hard en zet ze me op men voeten.
Met tranen in mijn ooghoeken en mijn handjes op mijn rode, brandende billen van het slaan pakt ze me weer bij mijn kin.
Luister jongeman, incontinentiemateriaal hier is voor de bewoners, veelal gehandicapte of op leeftijd die het niet op kunnen houden. Aangezien jij mij nogal nog jong en vitaal in de ogen overkomt, ga ik er vanuit dat je zo'n gefrustreerde luierliefhebber bent.
Ik zeg niks. “ Dat lijkt me duidelijk ” zegt de Mevrouw.
* Ze tilt me weer op legt me op bureau *
Luister goed, zegt ze. Vanaf nu kom jij hier elke dag maaltijden leveren.
Dat regel ik met jou baas.
Ze schuift de la onder het bureau waar ik op lig open. Ze pakt er een potje uit en naar wat ik kon zien zo'n zelfde Tena Slip ultima.
Ik zie dat ze de luier open vouwt en ik vraag hard en verbaasd, lichtelijk in paniek misschien ook wel, wat is hier de bedoeling van??
Ze tilt mijn benen in de lucht, gelijk een echte baby en slaat 5x kei hard op mn billen. * Ik schreeuw van het venijn en de tranen komen weer * Ze vouwt de luier open, schuift hem onder mijn billen. Dan pakt ze een potje naar wat ik kan zien is het vaseline.
Ze neemt een fikse klodder en smeert zo mijn anus in. Vervolgens voel ik dat ze iets kouds, metaal achtigs in mijn achterste stopt.
Ze vouwt de luier dicht en taped hem strak vast.
Dan doet ze me mijn kleren aan en zet mij weer op de grond.
* Ik snif snif en snotter *
Ze pakt me wederom bij mijn kin.
Luister goed, wat is je naam?
L…l…lauwie snotter en stotter ik en probeer me te herpakken.
“ Oke Lauwie luister goed, vanaf nu kom je elke dag hier, dan wil hebben dat je de luier aan hebt die je elke dag van mij mee krijgt!
Je lost je spullen, laad alles in en wanneer je klaar bent meld je je bij mij. Ik eis dat je luier minimaal nat is, ik zal je dan van een nieuwe, schone luier voorzien.
Voorafgegaand een spanking gelijk die van net als boetedoening.
Je hebt ook steevast de plug in die ik je heb ’ meegegeven ’
Thuis mag je doen wat je wilt maar zoals ik het zeg zo meld je je iedere dag hier bij mij begrepen?
Ik zeg boos nogsteeds na snikkend: En wat anders?
Ze pakt me nog harder bij mijn kin.
” Ik kan ook meteen de politie bellen ivm diefstal? Want die luier ligt vast nog in je tas.“
Of ik bel je baas op, wat jij wilt?
Snotterend kijk ik naar de grond, wiebelend op mijn voeten.
Ze tilt mijn kin weer op.
* begrepen?*
Ik knik.
* begrepen Lauwie *
Ja
* Ja wie Lauwie? *
Jahaaaa
Ik krijg en klap tegen mijn wang (PATS)
* Ja wie Lauwie??? *
Ja Mevrouw zeg ik boos.
Goedzo jongen dan mag je nu gaan.
Deze luier heb je morgen aan zoals afgesproken. Ik knik.
En ze geeft me een extra luier mee.
En nu wegwezen, er is geen lege container. Morgen wel. Tot morgen kleine.